Globalni in lokalni pomen nogometnega prvenstva, sinergije med športom/dogodkom in gospodarstvom.
10:33 - 10:48
Odmor za kavo
10:48 - 11:38
2. panel: Mali in srednje veliki dogodki v lokalnem okolju; so lahko poslovno uspešni?
Moderira: dr. Milena Fornazarič, Arista Plus
10:48 - 11:38
Olimpijska bakla kot primer aktivacije navijačev v okviru športa za vse (v okviru Olimpijskega festivala in Športa za vse)
Mag. Matic Švab Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, poslovni direktor in namestnik generalnega sekretarja
Zelo pomemben del odnosov med sponzorji in športniki so vzajemne koristi. Poleg emocionalnih pa morajo biti na strani sponzorjev izpolnjeni tudi racionalni poslovni oziroma komunikacijski cilji. Kvalitetno izvršno odločanje oz. upravljanje z investicijami v blagovne znamke zahteva verodostojno metriko, ki bo športnike in korporacije popeljala v vzajemen uspeh na tekmovanjih in relevantnih trgih.
Zelo pomemben del odnosov med sponzorji in športniki so vzajemne koristi. Poleg emocionalnih pa morajo biti na strani sponzorjev izpolnjeni tudi racionalni poslovni oziroma komunikacijski cilji. Kvalitetno izvršno odločanje oz. upravljanje z investicijami v blagovne znamke zahteva verodostojno metriko, ki bo športnike in korporacije popeljala v vzajemen uspeh na tekmovanjih in relevantnih trgih.
Podjetje Press clipping se več kot 20 let poleg spremljanja medijev ukvarja tudi z merjenjem učinkov komunikacij, oziroma v kontekstu športnih sponzorstev tudi z merjenjem finančnih učinkov pojavljanja športnikov v medijih.
10:48 - 11:38
Športna loterija: aktivacija sponzorstev v digitalnem okolju, primer kolesarstva