Sponzorstvo ni več nakup znaka na panoju, temveč je pomembna poslovna odločitev. Odločitev, ki skladno s strategijo podjetja to umešča med ciljni krog kupcev, novih kupcev, sledilcev, somišljenikov in ne nazadnje deležnikov, ki bodo vplivali na poslovno strategijo v prihodnosti. Šport je eno od ključnih področij, pravzaprav najbolj konkurenčen trg za sponzorske, medijske in druge pravice, ki izhajajo iz določene dejavnosti. Šport ni le eno od največjih civilno družbenih skupin, na področju trženja je resen posel. Tega dejstva se zavedajo tako športne organizacije kot podjetja, ki se odločajo za vlaganje svojih sredstev v določena civilno družbena področja. Šport je z opisano raznolikostjo edinstvena platforma za umeščanje strategije gospodarskih družb na prodajno-produktni, projektni in korporativni ravni.
Športna loterija je skladno s trenutno strategijo šport izbrala kot ključno deležniško področje za izvajanje strategije. Športna loterija je za slovenski šport. To dokazuje s sponzoriranjem in partnerskim sodelovanjem s številnimi, tudi največjimi slovenskimi športnimi zvezami. Slovenske nacionalne panožne športne zveze so ključni integrator slovenskega športa. Skrbijo, da je prirejanje športnih tekmovanj odgovorno, da je šport za vse deležnike varen, da se pojavlja primerno in da se preprečujejo vsa ravnanja, ki bi lahko škodovala integriteti športa ali pa so v nasprotju s pravili.
Prav tako si Športna loterija kot eden izmed dveh imetnikov koncesije za prirejanje klasičnih iger na srečo prizadeva, da pri svojem delovanju sledi temeljem odgovornega prirejanja, varnega igranja, primernega oglaševanja in preprečevanja nelegalnih aktivnosti. Svoje temelje Športna loterija že tretje leto izvajanja svoje strategije utrjuje v partnerstvu s slovenskim športom. Na konferenci bomo predstavili več primerov, kako skupaj s slovenskim športom dosega poslovne in strateške cilje.