Pon-Pet 09:00 - 15:00 sport.dpc@delo.si 01 47 37 151

Program

Program konference

*Organizator si pridržuje pravico do spremembe v programu.

Konferenca bo v slovenskem in angleškem jeziku. Zagotovljeno bo simultano prevajanje iz slovenskega v angleški jezik.

  • Šport kot posel

    8. september 2020

  • Šport predstavlja bistven vidik življenja milijonov Evropejcev in pomembno vpliva na gospodarstvo držav članic EU, skupne vrednote in občutek evropske identitete. Šport je sestavni del življenja milijonov Evropejcev. Podpora športu krepi kohezijo skupnosti, povečuje socialno vključenost in vodi k okrepljenemu občutku evropske identitete. Šport je tudi ključni vidik držav članic in širše evropske ekonomije; sektor športa zaposluje milijone evropskih državljanov in ustvarja milijarde prihodkov. Šport je torej pomemben del tega, kar pomeni biti evropski.
    (URL: https://ec.europa.eu/sport/about_en)

    Družbena vloga športa temelji na znanstveno dokazanem vplivu na zdravje – tako telesno kot duševno in družbeno – socializacijo in povezanost ljudi, promocijo Slovenije in gospodarstvo. Šport ima pomembno vlogo pri spodbujanju solidarnosti, strpnosti in odgovornosti, je eno od pomembnih področij prostovoljnega dela ter dejavne udeležbe v družbi, krepi zavezanost pozitivnim vrednotam in narodni identifikaciji. Šport je del javnega interesa, zato se sofinancira iz javnih sredstev, za njegov razvoj pa se ustvarjajo ustrezni sistemski pogoji
    (URL: https://www.gov.si/podrocja/izobrazevanje-znanost-in-sport/sport/)

  • Zakaj verjamemo, da so športna sponzorstva enako pomembno poslanstvo podjetja kot ustvarjanje dobička (panel družbena odgovornost)
    Moderira
    Marjana Kristan, Delo d.o.o.

  • Z vzpostavitvijo Smernic sponzorstev in donacij Skupine SIJ do leta 2022 ima največji slovenski jeklar jasne usmeritve, kaj podpira in proaktivno definiran portfelj športnih partnerstev. Izbrana regionalna partnerstva na Ravnah na Koroškem in na Jesenicah, od koder prihaja večina od skoraj 4.000 zaposlenih, njihove družine ter mladi, potencialni sodelavci, omogočajo neposredno aktivacijo in pozitivno izkušnjo z znamko. Edinstvenost sponzorske strategije Skupine SIJ je usmerjenosti v lokalne skupnosti in ne na B2B jeklarski trg, v zaposlene, družine, njihove sorodnike in mlade, za katere si želijo, da bi v prihodnje (p)ostali njihovi sodelavci.

    Optimizacija sponzorskega portfelja omogoča sredstva za aktivacijo in poenoteno komunikacijo skozi projekt Jeklena volja. Ideja je izpeljana iz jekla, ki je nepogrešljiv tudi v športu in športni infrastrukturi. Skupina SIJ prebuja jekleno voljo, stanje človeškega duha, nujno za premagovanje izzivov in doseganje ciljev v življenju in športu.

    Skupina SIJ je za izjemno visoko raven strateškega načrtovanja in premišljen pristop k aktivaciji sponzorstev lani prejela tudi posebno nagrado žirije SPORTO.

  • Uskladitev sponzorskih in komunikacijskih strategij, razpravljanje o poslovnih modelih in iskanje inovativnih pristopov za pridobivanje več od partnerstev ter pregled sprememb v načinu merjenja uspešnosti.

  • V globalnem in digitalnem okolju, kjer se svet bliskovito spreminja, so športne zgodbe pomembno strateško vprašanje na ravni podjetja in države. Šport s svojo tradicijo, zgodovino in zgodbami o odličnosti posameznikov in narodov pomembno prispeva h kulturi odličnosti posameznih podjetij. Kjer so zgodbe, so navijači, kjer so navijači, so kupci, kjer so potrošniki, so blagovne znamke, ki podpirajo uspešne, zmagovalne zgodbe.
    Moderira
    Doc. dr. Milena Fornazarič, Arista Plus, d.o.o.

  • Zelo pomemben del odnosov med sponzorji in športniki so vzajemne koristi. Poleg emocionalnih pa morajo biti na strani sponzorjev izpolnjeni tudi racionalni poslovni oziroma komunikacijski cilji. Kvalitetno izvršno odločanje oz. upravljanje z investicijami v blagovne znamke zahteva verodostojno metriko, ki bo športnike in korporacije popeljala v vzajemen uspeh na tekmovanjih in relevantnih trgih.

  • Zelo pomemben del odnosov med sponzorji in športniki so vzajemne koristi. Poleg emocionalnih pa morajo biti na strani sponzorjev izpolnjeni tudi racionalni poslovni oziroma komunikacijski cilji. Kvalitetno izvršno odločanje oz. upravljanje z investicijami v blagovne znamke zahteva verodostojno metriko, ki bo športnike in korporacije popeljala v vzajemen uspeh na tekmovanjih in relevantnih trgih.

    Podjetje Press clipping se več kot 20 let poleg spremljanja medijev ukvarja tudi z merjenjem učinkov komunikacij, oziroma v kontekstu športnih sponzorstev tudi z merjenjem finančnih učinkov pojavljanja športnikov v medijih.

  • Naslov konference je šport je posel, a v Ljubljanskih mlekarnah dodajamo, da posla brez športa ni. Pa ne le zato, ker je Alpsko mleko že dolga leta sponzorsko povezano z alpskim smučanjem, ampak tudi zato, ker šport v mnogih pojavnih oblikah prežema našo organizacijo. Od rednih udeležb sodelavcev na športnih prireditvah, podpore internemu športnemu društvu, tradicionalnih športnih iger za vse sodelavce, pa tudi razvoja izdelkov, ki so namenjeni regeneraciji po vadbi. Šport ni samo priložnost za oglaševanje, je lahko tudi motivator sodelavcev in ena od oblik promocije zdravja na delovnem mestu.

  • Koncern Kolektor je edina slovenska družba, ki ima proizvodno podjetje v Koreji – Kolektor Sinyung. Zato smo se odzvali na povabilo Olimpijskega komiteja Slovenije, da postanemo sponzor slovenske hiše na olimpijskih igrah v Pjongčangu. Projekt slovenske hiše smo podprli tako finančno kot organizacijsko. Sodelovali smo pri izboru prostorov v Koreji in pri pridobivanju drugih podpornikov projekta. Svojo vlogo na zimskih olimpijskih igrah lahko označimo kot pozitivno. Na ogled in druženje v slovenski hiši smo povabili poslovne partnerje ter jim predstavili lepote Slovenije in okrepili sodelovanje ali pa navezali nove poslovne vezi. Imeli smo kar nekaj poslovnih sestankov, ki jih, če nas na olimpijskih igrah ne bi bilo, najverjetneje ne bi imeli.

  • Olimpijske igre so največji športni dogodek na svetu. Medtem ko športniki na olimpijskih igrah največkrat stremijo k popolnosti svojih nastopov in čim boljšim rezultatom, pa največji športni dogodek na svetu že dolgo presega športne okvire. Aktivnosti, ki se dogajajo ob igrah so prav tako pomembne kot tiste, ki se dogajajo na športnih tekmovališčih. Sestavni del predstavitve Slovenije na olimpijskih igrah je že vrsto let projekt Slovenska hiša. Poleg odličnih rezultatov slovenskih športnikov, ki se iz največjih tekmovanj vračajo z medaljami je za promocijo Slovenije pomembna tudi predstavitev v obliki Slovenske hiše. Tam se zbirajo najpomembnejši predstavniki športnih panog, olimpijskih komitejev, gospodarstveniki ter naključni obiskovalci, ki imajo tako priložnost spoznavati Slovenijo. Slovenska hiša je v času med olimpijskimi igrami središče športnega, turističnega, gospodarskega in kulturnega dogajanja vseh ljubiteljev Slovenije ter tako skrbi za redno informiranje domače in tuje javnosti o Sloveniji. Prvič bo v Slovenski hiši v Tokiu tudi studio nacionalne televizije z vsakodnevnimi neposrednimi javljanji. Na olimpijskih igrah v Tokiu, julija in avgusta leta 2020, bo Slovenska hiša zaživela v samem srcu Tokia, v okrožju Ginza. Na podlagi izkušenj iz preteklih projektov in v luči pred kratkim podpisanega trgovinskega sporazuma med Japonsko in Evropsko unijo smo prepričani, da Slovenska hiša v času olimpijskih iger ponuja odlične možnosti za ustvarjanje novih in poglabljanje že vzpostavljenih gospodarskih stikov.

Pohitite s prijavo.

Število zgodnjih kotizacij je omejeno.

Konferenca se začne čez