Pon-Pet 09:00 - 15:00 sport.dpc@delo.si 01 47 37 678

Program

Program konference

*Organizator si pridržuje pravico do spremembe v programu.

Konferenca bo v slovenskem jeziku.

  • Športni dogodki kot posel

    12. maja 2021

  • Moderira: dr. Maja Zalaznik, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta

  • Zakaj verjamemo, da so športna tekmovanja pomembna za slovenski šport, državo, gospodarstvo, kje so priložnosti za podjetja, partnerje, sponzorje …

  • Globalni in lokalni pomen nogometnega prvenstva, sinergije med športom/dogodkom in gospodarstvom.

  • Globalni in lokalni pomen nogometnega prvenstva, sinergije med športom/dogodkom in gospodarstvom.

  • Moderira: dr. Milena Fornazarič, Arista Plus

  • Zelo pomemben del odnosov med sponzorji in športniki so vzajemne koristi. Poleg emocionalnih pa morajo biti na strani sponzorjev izpolnjeni tudi racionalni poslovni oziroma komunikacijski cilji. Kvalitetno izvršno odločanje oz. upravljanje z investicijami v blagovne znamke zahteva verodostojno metriko, ki bo športnike in korporacije popeljala v vzajemen uspeh na tekmovanjih in relevantnih trgih.

  • Zelo pomemben del odnosov med sponzorji in športniki so vzajemne koristi. Poleg emocionalnih pa morajo biti na strani sponzorjev izpolnjeni tudi racionalni poslovni oziroma komunikacijski cilji. Kvalitetno izvršno odločanje oz. upravljanje z investicijami v blagovne znamke zahteva verodostojno metriko, ki bo športnike in korporacije popeljala v vzajemen uspeh na tekmovanjih in relevantnih trgih.

    Podjetje Press clipping se več kot 20 let poleg spremljanja medijev ukvarja tudi z merjenjem učinkov komunikacij, oziroma v kontekstu športnih sponzorstev tudi z merjenjem finančnih učinkov pojavljanja športnikov v medijih.

  • Moderira: Miha Hočevar, Delo

Pohitite s prijavo.

Bodite z nami v sredo, 12. maja 2021. Ogled konference je brezplačen.

Konferenca se začne čez