Diplomirala na Univerzi v Ljubljani (UL), na FDV. Študij MBA (Master of Business Administration) je opravila na Nizozemskem, magisterij iz poslovodenja pa na Poslovni šoli Bled. Ima doktorat iz trženja z Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.
Zaposlena je bila kot novinarka časopisa Delo, bila je na Poslovni šoli Bled (IEDC), direktorica v oglaševalski agenciji Studio Marketing, izvršna direktorica oglaševalske agencije Luna, namestnica direktorja v računalniškem podjetju Unistar LC ter desetletje direktorica medijskega zakupnika Media Pool. Od leta 2010 je svetovalka za medijske in strateške projekte, opravlja reorganizacijo trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih. Je specialistka za medijski zakup, trženjske strategije, vodenje (optimizacija poslovnih procesov in krizno vodenje). Bila je svetovalka uprav več podjetij v prodajnih postopkih. Bila je podpredsednica in predsednica oglaševalskega razsodišča pri SOZ v dveh mandatih ter članica več strokovnih združenj. V Združenju nadzornikov Slovenije ima pridobljen certifikat ZNS o usposobljenosti za opravljanje funkcije člana nadzornega sveta. Je članica poslovno-marketinškega sveta pri OKS Slovenije in častnega razsodišča ZNS Slovenije ter habilitirana predavateljica na treh poslovnih šolah, na dveh je članica senata.
V globalnem in digitalnem okolju, kjer se svet bliskovito spreminja, so športne zgodbe pomembno strateško vprašanje na ravni podjetja in države. Šport s svojo tradicijo, zgodovino in zgodbami o odličnosti posameznikov in narodov pomembno prispeva h kulturi odličnosti posameznih podjetij. Kjer so zgodbe, so navijači, kjer so navijači, so kupci, kjer so potrošniki, so blagovne znamke, ki podpirajo uspešne, zmagovalne zgodbe.